|
|
1 ~K @ 11.07.2010 23:04 napisał :
|
pieprzona ośmiornica
|
|
|
2 ~brrry16 @ 11.07.2010 23:05 napisał :
|
WEBB TA LYSA PALA SIE NIE NADAJE NA SEDZIEGO TYLKO MOZE PODAWAC PILKI
|
|
|
3 ~qq @ 11.07.2010 23:05 napisał :
|
sędzia pała!!!
|
|
|
4 ~:) @ 11.07.2010 23:05 napisał :
|
mecz bardzo dobry tylko szkoda ze sie tak kopali po kostkach:)
|
|
|
5 ~P @ 11.07.2010 23:05 napisał :
|
jeest Zajebisci*ee...
Viivaa Hiszpaania.!
|
|
|
6 ~K @ 11.07.2010 23:06 napisał :
|
pieprzona ośmiornica
|
|
|
7 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:06 napisał :
|
Skoro Szwajcaria wygrała w fazie grupowej z Hiszpanią to powini dać im ten puchar a Hiszpanom odebrać, i tak gó*no dziś zagrali :/
|
|
|
8 ~brrry16 @ 11.07.2010 23:07 napisał :
|
WEBB TA LYSA PALA SIE NIE NADAJE NA SEDZIEGO TYLKO MOZE PODAWAC PILKI
|
|
|
9 ~eeeeeee @ 11.07.2010 23:07 napisał :
|
a kto wygral?
|
|
|
10 ~siemcio @ 11.07.2010 23:07 napisał :
|
chyba niepowinno być gola :\
|
|
|
11 ~Najarana @ 11.07.2010 23:07 napisał :
|
kocham futbol <3
i te łzy szczescia Cassilasa <3
|
|
|
12 ~beznadzieja @ 11.07.2010 23:07 napisał :
|
ZAPRASZAMY Kibiców Holandii do Polski w 2012!!! Na przyjęcie powitalne Howarda Webba !!!
|
|
|
13 ~P @ 11.07.2010 23:08 napisał :
|
jeest Zajebisci*ee...
Viivaa Hiszpaania.!
|
|
|
14 ~haha @ 11.07.2010 23:08 napisał :
|
pieprzona hiszpania, znowu im sie udalo
|
|
|
15 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:09 napisał :
|
jak można lubić hiszpanie to nie rozumiem
|
|
|
16 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:10 napisał :
|
Brawo sędzia! światowy poziom. Miał Webb faworyta w tym spotkaniu i Hiszpania wygrała.
|
|
|
17 ~siemcio @ 11.07.2010 23:10 napisał :
|
haha -jestem za
|
|
|
18 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:10 napisał :
|
jak można lubić hiszpanie to nie rozumiem
|
|
|
19 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:10 napisał :
|
Ach, aż chcę finał Holandia Hiszpania na Euro 2012. Tam hiszpanie srogie baty dostaną, bo nie mogę dłużej patrzeć na te VIVA ESPANA i VISCA EL BARCA! Po prostu nie moge. CO do meczu zawiodłem się, baardzo nudny. :(
|
|
|
20 ~mats21 @ 11.07.2010 23:10 napisał :
|
I znowu Hiszpania miała szczęście. Nie dość, że wygrywają po 1:0 to jeszcze sędziowie im pomagają. A mówicie, że Niemcy to fuksiarze! J***ć Hiszpanię!
|
|
|
21 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:11 napisał :
|
na Euro 2012 mistrzem będzie Polska !!!!
|
|
|
22 ~brrry16 @ 11.07.2010 23:11 napisał :
|
UKRECIC LEB -Webb.(OWI) I STRZELIC KARNEGO
|
|
|
23 ~webb @ 11.07.2010 23:12 napisał :
|
chyba na euro się nie pojawi bo będzie się bał żeby w hotelu głowy nie stracić
|
|
|
24 ~qq @ 11.07.2010 23:13 napisał :
|
pedał jeszcze medal dostał!!!
|
|
|
25 ~webb @ 11.07.2010 23:13 napisał :
|
chyba na euro się nie pojawi bo będzie się bał żeby w hotelu głowy nie stracić
|
|
|
26 ~do debila z 19 komentarza i innych fanow Holandii @ 11.07.2010 23:13 napisał :
|
Ty debilu a kogo chcesz lubic-Holandie- tych pedalow. Faul za faulem. Beznadziejna gra Holendrow. A HISZPANIA-klasa, klasa i klasa!!!
Brawo!!!
|
|
|
27 ~webb @ 11.07.2010 23:13 napisał :
|
chyba na euro się nie pojawi bo będzie się bał żeby w hotelu głowy nie stracić
|
|
|
28 ~wichura @ 11.07.2010 23:14 napisał :
|
Typowy dla Hiszpanii, nudny mecz. Z resztą tego się spodziewałem. Słaby mistrz, co potwierdza, że piłka reprezentacyjna jest daleko w tyle za klubową.
|
|
|
29 ~webb @ 11.07.2010 23:15 napisał :
|
chyba na euro się nie pojawi bo będzie się bał żeby w hotelu głowy nie stracić
|
|
|
30 ~SPAIN 4EveR @ 11.07.2010 23:15 napisał :
|
HISZPANIA RZĄDZI!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
31 ~DeVoN @ 11.07.2010 23:16 napisał :
|
TAAAAAAAAAK !!! Hiszpania wygrała, Ośmiornica PAUL pewnie znowu się nie pomyliła co do wyboru drużyny, Holandia ją za to zje
|
|
|
32 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:16 napisał :
|
moim zdaniem nie powinno się takich słabych drużyn dopuścić do finału. FIFA powinna zdyskwalifikować tych pajaców i dać zastępczo Urugwaj i Brazylię do finału - myślę, że tak by było sprawiedliwiej
|
|
|
33 ~SPAIN 4EveR @ 11.07.2010 23:17 napisał :
|
HISZPANIA RZĄDZI!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
34 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:19 napisał :
|
Hiszpania mistrzem !!!!!!!!!!!!!
|
|
|
35 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:22 napisał :
|
Yeah!!!!!!!
HISZPANIA MISTRZAMI ŚWIATA!!!!!
W KOŃCU!!!
NALEŻAŁO IM SIĘ ZA TĄ WSPANIAŁĄ GRĘ!!!
|
|
|
36 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:22 napisał :
|
wichura sam jesteś nudny haha
|
|
|
37 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:23 napisał :
|
Ach, aż chcę finał Holandia Hiszpania na Euro 2012. Tam hiszpanie srogie baty dostaną, bo nie mogę dłużej patrzeć na te VIVA ESPANA i VISCA EL BARCA! Po prostu nie moge. CO do meczu zawiodłem się, baardzo nudny. :(
|
|
|
38 ~do debila z 26 komentarza i innych fanów chamów z Hiszpanii @ 11.07.2010 23:23 napisał :
|
bliżej do pedałów jest tym panienkom z Hiszpanii, a to co zaprezentowała ta Twoja pożal się Boże Espania to chamstwo i buractwo na miarę tego barbarzyńskiego i grającego najnudniejszą piłkę na świecie kraju, a gdyby nie Casillas to było by 2:0 for Oranje, ale Webb drukuje swoim faworytom...
|
|
|
39 ~mats21 @ 11.07.2010 23:23 napisał :
|
I znowu Hiszpania miała szczęście! Nie dość, że wygrywają po 1:0 to jeszcze im sędziowie pomagają. A mówicie, że Niemcy to fuksiarze! J***ć Hiszpanię!
|
|
|
40 ~oranje @ 11.07.2010 23:23 napisał :
|
Holandia jest mistrzem swiata w tabeli MS jest na 1. miejscu lepsza stosunkiem bramek od tych jak im tam...co z bykami sie ganiaja...
|
|
|
41 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:24 napisał :
|
wspaniala gre? buahahaha wspaniale to grala druzyna niemiecka i urugwaj.. ten mecz finalowy? co to wogole mialo byc? jedno wielkie ***o! jedyne co bylo ciekawe to faule! hiszpania nie powinna sie znalezc w tym finale
|
|
|
42 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:25 napisał :
|
"Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości" - Terry Pratchett
Co do meczu... Najnudniejszy w tych mistrzostwach, zaraz po meczu Japonia-Paragwaj. Od początku turnieju pomagali Hiszpanii panowie w żółtych, niebieskich itp. koszulkach. Widać wiadome było przed mundialem, kto zostanie mistrzem.
|
|
|
43 ~oranje @ 11.07.2010 23:25 napisał :
|
Holandia jest mistrzem swiata w tabeli MS jest na 1. miejscu lepsza stosunkiem bramek od tych jak im tam...co z bykami sie ganiaja...
|
|
|
44 ~wtf @ 11.07.2010 23:26 napisał :
|
Najnudniejszy najgorszy najbrzydszy mecz tych mitrzostw.nie tak powinien wygladac final :/
|
|
|
45 ~laik @ 11.07.2010 23:26 napisał :
|
Rozczarowanie jak na finał, wyróżniające się głównie mnóstwem fauli i niesportowych zachowań (o czym niewątpliwie świadczy ilość żółtych kartek)oraz irytującymi przerywaniami gry przez sędziów spowodowanymi również brudną grą zawodników z obu drużyn. Wszystko to było zamiast mrożących krew w żyłach akcji podbramkowych bądź choćby popisów dryblingu.
Jako laik, który lubi pooglądać piłkę na wysokim poziomie nie odnalazłem tu zbyt wysokiego poziomu a raczej wiele fragmętów mało pasjonującej piłki.
Ale najważniejsze, że mój faworyt wygrał !!!
VIVA ESPANA !
|
|
|
46 ~honej @ 11.07.2010 23:26 napisał :
|
Viva Espania !!! <3 wiedziałam od początku , że Hiszpania wygra ! Są niezwyciężeni !! Holandia dobrze grali , ale zwycięzcy zasłóżyli na puchar. Kto tak nie myśli to jest w błędzie ! Ośmiornica jest cuuuudonwa ! Viva Espania ! Brawo , brawo , BRAWO !!!
|
|
|
47 ~laik @ 11.07.2010 23:27 napisał :
|
Rozczarowanie jak na finał, wyróżniające się głównie mnóstwem fauli i niesportowych zachowań (o czym niewątpliwie świadczy ilość żółtych kartek)oraz irytującymi przerywaniami gry przez sędziów spowodowanymi również brudną grą zawodników z obu drużyn. Wszystko to było zamiast mrożących krew w żyłach akcji podbramkowych bądź choćby popisów dryblingu.
Jako laik, który lubi pooglądać piłkę na wysokim poziomie nie odnalazłem tu zbyt wysokiego poziomu a raczej wiele fragmętów mało pasjonującej piłki.
Ale najważniejsze, że mój faworyt wygrał !!!
VIVA ESPANA !
|
|
|
48 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:28 napisał :
|
gdyby bylo tacy dobrzy,cudowni i niezwyciezeni, to nie wygrali by z wynikiem 1:0 ktory i tak cudem uzyskal dopeiro 3 min przed koncem meczu
|
|
|
49 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:32 napisał :
|
lepszy był mecz Niemcy-Paragwaj.
Tak czy inaczej Hiszpania miała szczęście ale nie zasłużyła na Puchar..
|
|
|
50 ~kora @ 11.07.2010 23:33 napisał :
|
jest moc :D Hiszpanie- niesamowity skład, należało im się :D!!!
|
|
|
51 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:34 napisał :
|
szczescie sprzyja lepszym;]
|
|
|
52 ~guest @ 11.07.2010 23:34 napisał :
|
SPAAAAAAAIN!!!!!!!!!!!!!!!! Xd ALE RADOCHA :DD
|
|
|
53 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:35 napisał :
|
gdzie wasz ten robben i sneijder hahah wielce holandia miala wygrac hahahahahhahaha
|
|
|
54 ~FiGO @ 11.07.2010 23:35 napisał :
|
Popieram autora 26 komentarza :P Holandia tak faulowała, że aż szkoda słów na to! A to wejście nogą w klatkę piersiową! Sędzia **** dał tylko żółtą ! A co do Hiszpanii : należy im się ten PUCHAR i mistrzostwo !
VIVA ESPANA !!!
|
|
|
55 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:37 napisał :
|
mecze sa ustawiane pod osmiornice i tyle... a Ci debile trabia mi pod oknami, dajcie *** ludzia spac!
|
|
|
56 ~ziew @ 11.07.2010 23:37 napisał :
|
Ogólnie Holandia dzisiaj bardziej brała udział w MMA tudzież innych sztukach walki ale to Iniesta jest urodzonym aktorem. W LM pierwszoplanową aktorską rolę miał Busquets. Dzisiaj Iniesta . Zabawna akcja gdy przewrócił się i cierpiał z bólu , nie usłyszyłał gwizdka od razu w cudowny sposób wrócił do zdrowia i zdążył zdzielić z łokcia któregoś z Holendrów. Nogi jak z waty . Co go ktoś dotknął to gleba. Kpina.
|
|
|
57 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:39 napisał :
|
haha holandia to cioty nie usprawiedliwiajcie w***u holandi przez sedziego bo to zalosne
|
|
|
58 ~guest @ 11.07.2010 23:39 napisał :
|
SPAAAAAAAIN!!!!!!!!!!!!!!!! Xd ALE RADOCHA :DD
|
|
|
59 ~***jasiu @ 11.07.2010 23:43 napisał :
|
Ośmiornica ośmiornicą, co z tego, że NIBY przewiduje kto wygra? To jest śmieszne, jak ludzie w to wierzą, głupota.
Mecz średni.. Webb spisał się dobrze moim zdaniem i nie faworyzował NIKOGO.
ESPANA! Brawo Casillas. Brawo Hiszpania.
|
|
|
60 ~Gloria Espana @ 11.07.2010 23:46 napisał :
|
Viva La Roja
|
|
|
61 ~autor @ 11.07.2010 23:51 napisał :
|
Mecz nie był na najwyższym poziomie, ale to dla tego, że obie drużyny nie dopu***y przeciwnika do piłki. Holandia trochę za ostro grała, ale im się to opłacało. Gol jak najbardziej prawidłowy, nie mam mowy o jakimkolwiek spalonym.
A co do sędziego to myślę, że wyjątkowo mu wyszło dziś sędziowanie. Brawa dla obydwu bramkarzy, świetnie się dziś spisali! Zawodnik meczu zdecydowanie Iniesta.
|
|
|
62 ~Suri @ 11.07.2010 23:51 napisał :
|
Najnudniejszy mecz w całych mistrzostwach,obie drużyny udowodniły że nie zasłużyły sobie na finał...nuda,faule,nuda,faule...i to na tyle!
|
|
|
63 ~LaMuerte @ 11.07.2010 23:51 napisał :
|
Howard Webb najlepszym zawodnikiem reprezentacji hiszpanii. On powinien dostać tą całą złotą piłkę, a w ramach zapłaty za sędziowanie, puchar. ;]
|
|
|
64 ~wpisz nick @ 11.07.2010 23:52 napisał :
|
nie wiem co wy z tym Webbem, na Euro rzeczywiscie ***** ale dzis sędziował bardzo dobrze, nie było jakichś rażących błędów.
Viva Espana! ;p
|
|
|
65 ~Suri @ 11.07.2010 23:53 napisał :
|
Najnudniejszy mecz w całych mistrzostwach,obie drużyny udowodniły że nie zasłużyły sobie na finał...nuda,faule,nuda,faule...i to na tyle!
|
|
|
66 ~Hiszpania @ 11.07.2010 23:55 napisał :
|
Hiszpania ZASŁUŻONYM Mistrzem Świata
VIVA ESPANA !!!
|
|
|
67 ~Mundial @ 11.07.2010 23:55 napisał :
|
Flaki z olejem:))
|
|
|
68 ~mrrro @ 11.07.2010 23:56 napisał :
|
Finał był wczoraj a dziś żenada... Sędzia faworyzował Hiszpanię. Porażka futbolu.
|
|
|
69 ~Noe @ 11.07.2010 23:58 napisał :
|
MRRRO zgadzam się z Tobą w 100%,dobre spostrzeżenie-PORAŻKA!
|
|
|
70 ~Pabloss @ 12.07.2010 00:03 napisał :
|
no i Viva Espania :)))
|
|
|
71 ~ww @ 12.07.2010 00:04 napisał :
|
a ja żłuję, że nie ma takiego regulaminu aby usuwać z finału drużynę która w chamski i brutalny sposób gra piłkę. Holandia za to co zrobiła dziś na boisku nie powinna nawet dostać srebra. Brawo Hiszpania, Niemcy i Urugwaj i wielkie podziękowania za wspaniałą grę i piękną piłkę.
|
|
|
72 ~pati :) @ 12.07.2010 00:05 napisał :
|
mecz faktycznie.. wiało nuda. sedzia przesadzał z kartkami, ale tam gdzie sie nalezała (tzn faul na Alonso) to oczywiscie nic;/ zal.
tak czy siak nalezało sie Hiszpani !! :)
od poczatku bylam calym sercem z nimi..
szkoda ze Ramos i Villa, nie wykorzystali w 100% woich szans bo byly naprawde ladne akcje. :) brawo Casillas, brawo !! mistrz !! :) gratulacje hiszpania.
jak sobaczyłam łzy szczescia Casillasa i sciskajacego do ville, to sama sie poplakałam :)
|
|
|
73 ~ww @ 12.07.2010 00:06 napisał :
|
a ja żłuję, że nie ma takiego regulaminu aby usuwać z finału drużynę która w chamski i brutalny sposób gra piłkę. Holandia za to co zrobiła dziś na boisku nie powinna nawet dostać srebra. Brawo Hiszpania, Niemcy i Urugwaj i wielkie podziękowania za wspaniałą grę i piękną piłkę.
|
|
|
74 ~wpisz nick @ 12.07.2010 00:07 napisał :
|
Mówicie, że nie popełnił dzisiaj Webb większego błędu?! Polecam wizytę u okulisty.
|
|
|
75 ~FiGO @ 12.07.2010 00:11 napisał :
|
Popieram autora 26 komentarza :P Holandia tak faulowała, że aż szkoda słów na to! A to wejście nogą w klatkę piersiową! Sędzia **** dał tylko żółtą ! A co do Hiszpanii : należy im się ten PUCHAR i mistrzostwo !
VIVA ESPANA !!!
|
|
|
76 ~BeNnY @ 12.07.2010 00:14 napisał :
|
no trzeba przyznać hiszpania rządzi ale grali ostro :D
|
|
|
77 ~x @ 12.07.2010 00:19 napisał :
|
to, że Hiszpańskie panienki walały się po murawie jak panienki nie znaczy, że Holendrzy byli brutalni bo oprócz wjazdu w klatę dla Alonso nie było tam nic brutalnego (żółta prawidłowo ponieważ nie było to zrobione specjalnie... podobna sytuacja miała miejsce w meczu z Holandia - Urugwaj tylko, że tam było jeszcze brutalniej - wjazd w twarz piłkarzowi Oranje)... gdyby nie Casillas mecz miałby 90 min i Johannesburg byłby pomarańczowy, natomiast wygrał antyfutbol, gra w dziada i największa gwiazda dzisiejszego finału jaśniepan Howard Webb, a do tego wyszło niebywałe chamstwo Hiszpanów... Holendrzy zachowywali bardzo ok w stosunku do swoich przeciwników (szczególnie dobrowolne oddanie piłki), a Hiszpanów nie było stać nawet na podanie ręki... Pedro i Iniesta pokazali swoją prawdziwą twarz tj. buractwo i zapomnieli, że reprezentują Europę, a to zobowiązuje do honorowego postępowania...
|
|
|
78 ~Dobra @ 12.07.2010 00:20 napisał :
|
Dobra sorry wszystkim którzy czują sie obrażeni nerwy mnie ponoszą przez tego je***ego webba !!
|
|
|
79 ~wpisz nick @ 12.07.2010 00:25 napisał :
|
Czemu sędzia musi byc głównym bohaterem meczu , czy chociaz raz nie moze byc normalnie zeby po prostu wygrał lepszy?
|
|
|
80 ~Espanola @ 12.07.2010 00:28 napisał :
|
Hiszpania jest mistrzem swiata w futbolu i koniec Nalezalo sie Hiszpanon i koniec a WY polskie buraki nie mozecie zniesc porazki Holandii co juz nie wspomne jak dostaliscie w *** od Hiszpanow 6 do 0 Wstyd i hanba!!! Viva Espana.!!!! Soy espanola espanola espanola !!!!
|
|
|
81 ~Houston @ 12.07.2010 00:29 napisał :
|
Webb był naprawdę do niczego, ale gdzie niby faworyzował Hiszpanię..Przecież powinien karny dla nich raz podyktować a nie zrobił tego. Poza tym Heitinga powinien dużo wcześniej z boiska wylecieć a tego sędzia też NIE ZAUWAŻYŁ.
Weźcie ludzie ogl ądajcie te mecze dokładnie
Brawa dla Hiszpanii bo ZASŁUŻYLI!
|
|
|
82 ~wpisz nick @ 12.07.2010 00:30 napisał :
|
"moim zdaniem nie powinno się takich słabych drużyn dopuścić
do finału. FIFA powinna zdyskwalifikować tych pajaców i dać
zastępczo Urugwaj i Brazylię do finału - myślę, że tak by
było sprawiedliwiej"
Kto mógł coś takiego napisać, nie rozumiem, aż tak trudno się pogodzić że Holendrzy przegrali, że Niemcy znów zaszli za daleko i że Suarez nie pokazał ponownie swoich siatkarskich umiejętności ?
VIVA LA ESPANIA !!!!!! o/
|
|
|
83 ~J @ 12.07.2010 00:34 napisał :
|
Jak holandia taka super to czemu gola nie strzeliła, sedzia w bramce nie stał a bramkarz też zawodnik i po to jest żeby bronił
|
|
|
84 ~ahoi . @ 12.07.2010 00:37 napisał :
|
je.bać PZPN
|
|
|
85 ~wpisz nick @ 12.07.2010 00:42 napisał :
|
Najlepszym piłkarzem mistrzostw został wybrany FORLAN! Brawo dla niego. Najlepszym młodym piłkarzem Muller. Został on także królem strzelców, za co dostał złotego buta.
|
|
|
86 ~***jasiu @ 12.07.2010 00:45 napisał :
|
~ Houston
Zgadzam się z Tobą w 100%. Nie wiem, gdzie Hiszpania była faworyzowana przez Webba. Może wszyscy tak myślą, bo dużo zawodników z Holandii dostało żółte kartki?
Należało im się, za dużo faulowali. I rzeczywiście karny powinien zostać podyktowany. Hiszpania dominowała w tym meczu, Arjen Robben miał dwie bramkowe okazje, a że ich nie wykorzystał a raczej, że Casillas obronił wychodząc z bramki, to już nie wina Hiszpanów, a samego Robbena.
|
|
|
87 ~JA @ 12.07.2010 01:41 napisał :
|
hISZPANIE TAK SAMO FAULOWALI JAK HOLENDRZY...
|
|
|
88 ~tallyo @ 12.07.2010 01:52 napisał :
|
Mało tu jest sensownych wypocin. Jednak mam jedno pytanie. CO W TYM MECZU ZROBIŁ ŹLE SĘDZIA? To, że "oszukał" naszych dyktując karnego, którego mógł (nie musiał) podyktować to już glowy chcecie ucinać? Webb jest jednym z najlepszych sędziów świata i najlepszym sędzią tych mistrzostw. W angli nie zawsze mi sie podoba co robi, ale tu bardzo słusznie karał żółtymi nie dopuszczając do rzezi z obu stron. A drukowanie wyniku to wasz żałosny wymysł. Nauczcie się godzić z porażką! Żeby nie było, że jestem nieobjektywny to od początku tych mistrzostw (jak zawsze) kibicowałem Holandii i Francji, a jak najgorzej życzyłem Hiszpanom. Nie powiem, że Hiszpania była lepsza, ale strzeliła bramkę - Holandia nie, ale to już podziękowania do Robbena - antybohatera tego meczu - 2 wspaniałe okazje. Byłbym w stanie to wybaczyć, ale te ciągłe pretensje do sędziego bez sensu. Tu się pojawia dowód na to, że Webb nie pomagał Hiszpanom. Po strzale ze spalonego Robben powinien dostać drugą żółtą kartkę - sędzia się zlitował. Pozdrawiam
|
|
|
89 ~x @ 12.07.2010 02:07 napisał :
|
@Tallyo: chociażby nie podyktowanie rożnego Holendrom po strzale z wolnego przez Sneijder'a (piłka odbiła się od Hiszpana), a zaraz potem wpadła bramka, Iniesta także powinien wyrwać żółtą za buractwo względem van Bommel'a, Robben także mógł wyrwać drugą kartkę i do tego ciągłe gwizdanie na Oranje tylko dlatego, że panienka z Hiszpanii (Iniesta) wala się po glebie jak żyd po pustym sklepie... więc albo pan Webb jest konsekwentny i odgwizduje wszystko albo leci w kulki drukuje mecz pod własne widzi misie (jemu tylko znane) i nie mówię tego dlatego, że Webb skrzywdził Polaków bo nie obchodzą mnie te polskie patałachy, a Webb już drugi raz w meczu z Hiszpanią zalicza wpadki... Holandia wcale nie grała mega brutalnie (faktycznie wjazd w klatę był nie ciekawy, ale nie był to atak z premedytacją) natomiast tak jak już pisałem Hiszpanie pokazali swoja prawdziwą twarz (nie wszyscy), a Mistrzostwa Świata w RPA wygrał antyfutbol (całkowicie zasłużenie - bramka Iniesty zdobyta prawidłowo co nie zmienia faktu, że Hiszpania gra najnudniejszą piłkę na świecie) i Pan Webb (nie mówię, że drukował konkretnie pod którąś z drużyn), który prawdopodobnie ma problem z własną osobowością...
|
|
|
90 ~:d @ 12.07.2010 05:25 napisał :
|
Ugh ten mecz był najnudniejszym meczem przez caly mundial. Tak powinny znaleźć sie niemcy i urugwaj, a nie Oni. Przynajmniej moznaby obejrzeć ciekawy mecz , a nie widowisko z dużą ilością żółtych kartek.
Dla mnie i tak niemcy są mistrzami . To Oni najlepiej sie prezentowali na tym mundialu. Nie grali tylko o wynik 1:0 żeby wygrać, ale grali najlepiej jak umieli.
|
|
|
91 ~Stefan @ 12.07.2010 07:35 napisał :
|
Mecz był najnudniejszy na mś? W połowie meczów na tym mundialu nie było tylu stuprocentowych sytuacji. Logiczne jest że finał paraliżuje. I to bardziej niż mecz o trzecie miejsce. Gdyby zamienić parę holandia-hiszpania z parą urugwaj-niemcy to pewnie też by finał był nieco nudniejszy od meczu o 3 miejsce. Przypomnijcie mi kiedy mieliśmy ostatnio dobry finał w jakiś największych rozgrywkach. Bo mecze hiszpania-niemcy czy włochy-francja do najlepszych nie należały. A w meczach portugalia-grecja czy brazylia-niemcy też jakieś super gry chyba nie było. Więc każdy finał paraliżuje, drużyny przed wszystkim nie chcą stracić bramki. I po co wy się tak krytykujecie, wyzywacie. Nikt nie umie się pogodzić z porażką. Jeżeli myślicie że tym narzekaniem na sędziego zmienicie wynik to powodzenia.
|
|
|
92 ~boondy @ 12.07.2010 08:29 napisał :
|
ale wy zryte banie macie... Hiszpania miała przez 70 % czasu gry piłke, Casillas obronił 3 100% sytuacje, Iniesta zdobył ładną bramkę po dobrym podaniu. A Holandia co? Napier**** po nogach tylko umie, Robben o mało się nie ze*** jak biegał za Webbem i się kłucił z nim. Żałosni byli Holendrzy same pedały i lesbijki.
Hiszpania MISTRZEM ŚWIATA!!! i zasłużenie.
|
|
|
93 ~odpowiedź na komentarz nr 38 @ 12.07.2010 08:36 napisał :
|
Haha, a co ma druk do tego, że Robben nie wykorzystał dwukrotnie sytuacji 100 % ? No dobra, ta druga nie była 100 %, ale pierwsza tak.
Ciesz się, że ta Twoja Holandia nie straciła więcej zawodników, bo za takie faule, jak na Alonso mógł spokojnie czerwoną pokazać. Robbenowi jedyne co wychodziło, to pokazywanie jaki to on jest niezadowolony, że mu nie idzie (przy okazji też nieźły aktor z niego, jak zobaczył, że mu nie idzie to za każdym razem mając piłkę się wywracał).
|
|
|
94 ~ax @ 12.07.2010 09:12 napisał :
|
Nie krytykujcie hiszpańskiej drużyny. Holendrzy mieli dużo okazji, których nie wykorzystali i to się zemściło..
|
|
|
95 ~martuch @ 12.07.2010 09:13 napisał :
|
a ja wam powiem, że o Webb'ie tylko gadacie a tak na prawdę ***o mu zrobicie. Gol w meczu finałopwym powinien być, spalonego NIE BYŁO, dużo kartek? bardzo dobrze, Chociaż DE JONG' owi dałabym z chęcią czerwoną za atak na Alonso. Bronienie Casillasa bezbłędne, żałuję jedynie, że to Villa nie strzelił bramki, Iniesta zasłużył, ale.. no i jeszcze te ścięgno Torresa. A jak WASI Holendrzy chcieli podać bramkę, gdyby nie interwencja Casillasa była by bramka. Kultura? Nie sądzę. Od grupy kibicowałam Hiszpanii, z ich gry jestem usatysfakcjonowana, aczkolwiek nie do końca, co mogę powiedzieć o Holandii? za dużo trawy się naćpali;)
|
|
|
96 ~wpisz nicka @ 12.07.2010 09:18 napisał :
|
kochana holandia przegrała
|
|
|
97 ~sm @ 12.07.2010 09:24 napisał :
|
mecz Urugwaj- Niemcy był na miarę finału xD
|
|
|
98 ~do martuch @ 12.07.2010 09:28 napisał :
|
martuch, holenderska taktyka to faulowanie xD 14 zoltych kartek i 1 czerwona, ja bym dala robbenowi 2 zolta <czerwona> za to ze po gwizdku strzelil gola..
vivaaa espania ;)
|
|
|
99 ~ax @ 12.07.2010 09:37 napisał :
|
Ja się w pełni zgadzam Robben powinien dostać CZERWONĄ.
|
|
|
100 ~Żal @ 12.07.2010 09:46 napisał :
|
Co wy chcecie od tej Hiszpanii. Zasłużyła na zwycięstwo. Przynajmniej umieją grać w piłkę nożną na boisku, a nie Kung-fu jaki to grała Holandia. Co 3 minuty faul. Gdyby Webb zauważył co De Jong zrobił Xabiemu to bez zastanowienia pokazałby czerwoną kartkę.
Brawo Hiszpania !!!
|
|
|
101 ~xdd @ 12.07.2010 09:48 napisał :
|
Nom Casallis pięknie bronił gdyby nie on to Hiszpania z pewnością by przegrała bo miała by dwa strzały Holendrów w bramce.
|
|
|
102 ~Pietrek @ 12.07.2010 09:54 napisał :
|
Nie najeżdzajcie na HISZPANIE I NA HOLANDIĘ bo grały wyrównana piłkę. a co do fauli to niektóre były brutalne...
|
|
|
103 ~FCB KC @ 12.07.2010 09:58 napisał :
|
Hszpania es el mejor.
|
|
|
104 ~Ho @ 12.07.2010 10:36 napisał :
|
Holandia powinna wygrać
|
|
|
105 ~kachna @ 12.07.2010 10:46 napisał :
|
Zarabisty mecz, pelen przemocy i adrenaliny :D
Brawa dla Hiszpanii :D:D:D
|
|
|
106 ~fifadno @ 12.07.2010 10:53 napisał :
|
Vivat, niech żyje Łeb. Nie potrafi zobaczyć odbicia piłki i zmiany kierunku jej lotu o 90 stopni. Brawa dla 12 zawodnika hiszpanii jeszcze raz.
|
|
|
107 ~fifadno @ 12.07.2010 10:57 napisał :
|
Iniesta powinien wylecieć na początku dogrywki za ten łokieć. Jak grali z Portugalią to wystarczyło troche symulacji hiszpana i juz czerwona karteczka. Ale hiszpanom przecież nie wypada dać czerwonej. Szkoda gadać. Najgorszy mundial jaki w zyciu widzialem. mam nadzieje ze limit bledow sedziow zostal wykorzystany na najblizsze 20 lat, i ze zarzad fify jest do zwolnienia.
|
|
|
108 ~wpisz nick @ 12.07.2010 10:58 napisał :
|
Ośmiornica...
|
|
|
109 ~La Muerte do kolegi z 65 komentarza @ 12.07.2010 11:08 napisał :
|
Bardzo dobrze sędziował, bo wygrała ta twoja hiszpańcelona ? Jedyna osoba, która zagrała tam dobrze i nie płakała jak ją ledwo dotkęli to był Fabregas. Robben jest ciągnięty za rękę przez Xaviego(chyba) i nie ma nic, chwilę potem, za takie coś na inieście Heitinga dostaje drugą żółtą i czerwoną. Potem, Eliah faulowany pod bramką hiszpanii, sędzia to puszcza, z tego jest kontra i jest bramka. Już nawet nie chcę mi się mówić, kto powinien wylecieć, bo pierwszego na boisku to nie powinno być Puyola i De Jonga. Puyol za sam faul na Robbenie powinien wylecieć, atak wyprostowaną nogą na nogę zawodnika. Jeśli nie za to, za inną sytuację w której dosyć, że próbował sfaulować Robbena to mu się jeszcze nie udało. Potem oczywiście powinien wylecieć spedalony Iniesta, ale to już co innego. Głownie chodzi o to, że najlepszy hiszpański gracz (Webb, ewentualnie konkurować z nim może Carlos Batres) faworyzował hiszpanów, podobnie faworyzowali ich w meczu z portugalią.
|
|
|
110 ~La Muerte do debili z 80,81,82kmentarza @ 12.07.2010 11:19 napisał :
|
Zasłużenie przeszli do półfinału, w którym nie uznano bramki słusznie strzelonej i nie powtórzono karnego dla Paragwaju, bo panu villi(kolejnej mendzie z barcelony) zachciało się wbiec wcześniej w pole karne ? I czym takim sobie zasłużyli ? Przegraną ze Szwajcarią ? Ledwo wygranym meczem z Niemcami ? Dnem, które pokazali w meczu z Holandią(Holandia też nie zachwyciła, ale ona przynajmniej nie dostała się do tego finału z pomocą sędziów). Jeszcze do tego z 81 no i jeśli nawet przegraliśmy z tą hiszpańceloną 6:0 to co ? To był mecz o nic, więc można tyle przegrać, nasza reprezentacja nie jest dobra, ale nie wszystkie drużyny są takie zaje jak ta twoja barcelona czy real. I nie gadać głupot, że hiszpania zasłużyła. Obejrzcie sobie jeszcze raz wszystkie mecze Holandii i hipszanii i dopiero oceńcie, no chyba, że jesteście takimi kibicami piłki, którzy widzą tylko to co jest przepisowe, i udają, że sędzia nie ma żadnego wpływu na ten wynik. A jeśli dalej tak twierdzić będziecie, to polecam przestać kibicować, albo chociaż przestać wypowiadać się na takich stronach, bo robicie z siebie tylko błaznów.
|
|
|
111 ~LaMuerte do wszystkich, którzy uważają, że faule były brutalne @ 12.07.2010 11:26 napisał :
|
Piłka nożna to nie sport dla dziewczynek z hiszpanii. Nie będę się znowu rozpisywał, bo mi się nie chce. I wy chyba brutalnego faulu nie widzieliście. Brutalność to była w meczu Holandii z Portugalią na mistrzostwach 2006 albo 2008, już nie pamiętam dokładnie. Albo faul Mike'a Taylor'a na Eduardo, albo faul na Aaron'ie Ramsey'u, albo faul na Wasylu, albo faul Roy'a Keane'a na Alf-Inge Haland'zie(i jeszcze pan z Irlandii stwierdził, że żałuje, że go mocniej nie potraktował) albo jeszcze bym mógł długo wymieniać. A wy gderacie, że na tym meczu było dużo brutalności, skoro tak, to wy chyba nigdy w życiu w prawdziwą piłkę nie graliście, albo jesteście dziewczynkami.
|
|
|
112 ~Sajmon @ 12.07.2010 11:29 napisał :
|
Wygrali lepsi. Hiszpania była faworytem od początku.
Holandia przez swoje faule w bardzo brzydki sposób zakończyła turniej.
Viva España!!!
|
|
|
113 ~LaMuerte do 94 komentarza @ 12.07.2010 11:37 napisał :
|
Aż się jeszcze raz udzielę, bo nie mogę czytać co ten idiota wypisuje. Gdyby hiszpania była taka zaje to by strzeliła te swoje 2 sety co to miała i nikt by już na webb'a nie napieprzał, bo mecz skończyłby się po 90min, ale teraz mamy prawo. Ta 2 setka Robbena, to gdybyś nie zauważył, był faulowany przez Puyola i to na żółtą kartkę, a to oznaczałoby, że pan mordowaty z barcelony wyleciałby z boiska. No i jeśli ta wasza hipszania strzeliłaby te swoje setki to nie byłoby gadania żadnego, że webb popełnił błąd w sytuacji w której faulowany był Eliah, a sędzia tego nie gwizdnął, z tego poszła kontra i padł gol. Jakby faktycznie wykorzystała hiszpania te swoje 2 setki to wygrałaby zasłużenie i nie musieliby dziękowac swojemu 12 zawodnikowi, ale ten mecz nie został rozstrzygnięty jak na finał MŚ wypadało. Ogólnie podczas tych mistrzostw czułem się momentami jakbym oglądał 3 polską ligę.
|
|
|
114 ~haah @ 12.07.2010 11:58 napisał :
|
hiszpanie dokladnie tak samo faulowali jak holendzy tylko szkoda ze webb tego nie widzial jescze do tego udawali faule na sobie jak to zrobil iniesta wstyd i żenada i znowu taka sprawiedliwosc ze wygrywaja farciarze ktorym sie nie nalezalo nawet wyjscie z grupy. Tyle w temacie
|
|
|
115 ~wpisz nick @ 12.07.2010 11:58 napisał :
|
to holandia może podziękować sędziemu powinny być 3 czerwone kartki dla holendrów a była 1 nigel de jong powinien dostać i van bommel skoro robben niepotrafie sam na sam wykorzystać to wine zwalają na sędziego WIDZE ŻE KIBIECE HOLENDRÓW USPRAWIEDLIWIAJĄ PORAŻKE TYLKO PRZEZ SĘDZIEGO gdyby torres był w pełni formy i ramos wykorzystał to powinno byc z 3:0 fabregas miał 100 % okazje jeszcze
|
|
|
116 ~DO 115 @ 12.07.2010 12:01 napisał :
|
tylko że holandia powinna mieć 3 czerwone ośle pogódż sie z porażką twoja słaba holandia nie istniała
|
|
|
117 ~padma @ 12.07.2010 12:08 napisał :
|
i do tego jeszce ten rzut wolny ktory wykonywal sneijder webb stał o 5 - 10 m od muru i nie widzial ze piłka odbiła się od zawodnika hiszpanskiego i nie podyktowal rzutu rożnego brawa napprawdze wielkie brawa dla waszych pupilków fifa hiszpanow za to co pokazali na tym mundialu czyli wielkie dno najbardziej szkoda mi holendrow niemcow i urugwajczykow bo taka powinna byc 1 trojka tych mistrzostw . po mczu płakałem razem z holendrami bo widzialem co sie stało w moim sercu wygrała holandia
|
|
|
118 ~haah @ 12.07.2010 12:12 napisał :
|
puyol tez powinien dostac drugą żołta a w konsekwencji czerwona kartke a iniesta ktory zasymulowal faul a nawet nie byl dotkniety ? także druga czerwona. pozniej xavi ktory kopna w ziemie butem i przewrocil sie i domaga sie karnego zolta sie nalezala albo nawet czerwona nastepnie ten spalony juz nie pamietam kogo ale nie odgwizdali sedziowie nastepna akcja i gol i gdzie tu sprawiedliwego sedziego widzicie kibice hiszpani ?
|
|
|
119 ~wpisz nick @ 12.07.2010 12:26 napisał :
|
nawet Szpakowski potwierdzil na koncu meczu ze hiszpanie wygrali z drobną pomocą howarda webba
|
|
|
120 ~Anka @ 12.07.2010 12:32 napisał :
|
To było pewne że Hiszpania wygra .... w końcu są najlepsi i należny im się nagroda ....:))
Holender powinien dostać czerwoną kartkę a nie dostał :/ , ale czego mogliśmy się spodziewać jak sędzią był Web !!! Moim zdaniem Hiszpania słusznie wygrała .... było widać że się starają i że jest to dla nich ważne .... i te łzy w oczach piłkarzy :))
|
|
|
121 ~stefan syn andrzeja @ 12.07.2010 12:58 napisał :
|
Największą porażką tych mistrzostw są sędziowie piłka stała się na przestrzeni kilku lat tak szybka że sędziowie po prostu nie nadążają za akcją o spalonych nawet nie wspominam bo to jest już zupełnie popelina Webba nie oceniam jako stronniczego bo mógł wywalić równie dobrze puyola,iniestę jak i robbena czy de jonga co nie znaczy że sędziował dobrze choć może i był najlepszym kandydatem do poprowadzenia finału mam nadzieję że FIFA zmieni coś w sędziowaniu bo oglądanie wypaczanych meczów mnie już w***a...mecz kiepski wkurzyłem się kiedy iniesta strzelił gola bo walczyłem ze sobą żeby nie zasnąć po to żeby zobaczyć karne to by chyba było najsprawiedliwsze rozwiązanie wygrali skuteczniejsi po prostu
|
|
|
122 ~stefan syn andrzeja @ 12.07.2010 13:07 napisał :
|
mam nadzieję że EURO 2012 będzie pierwszym turniejem w którym będą wykorzystywane powtórki wideo bo tak dalej być nie może piłka musi być przede wszystkim sprawiedliwa a nie zależna od mylących się sędziów.
|
|
|
123 ~Nederlande @ 12.07.2010 13:10 napisał :
|
Piszecie,że nie zasłużyli sobie na finał,że grają nudno.To hiszpanie czołgali się do tego finału 1 różnicą bramek w każdym meczu fazy pucharowej.Holandia z Urugwajem strzeliła 3 bramki i to był świetny mecz,pokazali tęz z brazylią,że potrafią dojś do finału.Hiszpania nudziła całą grę swoją żałosną taktyką.Ciągłe podania doprowadzają innych do szału.Hiszpanie wprowadzają z równowagi,udaje im się strzelić 1 gola,a gdy przeciwnik się orząśnie cofają się do obrony by nie dać szansy na kontratak.Ledwo se dali rade z Paragwajem.Moim zdaniem w żadnym meczu nie udowodnili że są drużyną na finał.
|
|
|
124 ~Nederlande @ 12.07.2010 13:17 napisał :
|
Myślę,że UEFA będzie wykorzystywać błędy fify i wprowadzać ulepszenia.
|
|
|
125 ~9michael6 @ 12.07.2010 13:24 napisał :
|
Webb to łysa pała nic nie widzi xavi był faulowany a ten nic
|
|
|
126 ~HISZPANIA!!!!!!!!!!!!!! @ 12.07.2010 13:31 napisał :
|
HISZPANIA!!!!!!!!!!!!!! NALEŻAŁO IM SIĘ! CASSILAS MISTRZEM! nie wyobrażam sobie w ogóle tych Holendrów z Pucharem....nie czepiajcie sie Iniesty czy Villi bo to wspaniali piłkarze. BRAWO HISZPANIA, brawo!!!
|
|
|
127 ~Nederlande @ 12.07.2010 14:05 napisał :
|
Myślę,że UEFA będzie wykorzystywać błędy fify i wprowadzać ulepszenia.
|
|
|
128 ~Hiszpania @ 12.07.2010 14:21 napisał :
|
Yo sabía antes del partido que España va a ganar
|
|
|
129 ~Nederlande @ 12.07.2010 14:39 napisał :
|
Przyznajcie,że na euro hiszpania grała lepiej
|
|
|
130 ~stefan syn andrzeja @ 12.07.2010 14:46 napisał :
|
jasne wtedy nie było wątpliwości kto ma wygrać a na tych mistrzostwach no niby zasłużenie wygrali ale wcale mnie nie ujęli swą taktyczną grą
|
|
|
131 ~Kingaa @ 12.07.2010 14:57 napisał :
|
Espanioooooooooooooool :D
bardzo dobrze sie stalo ! nie zganiajcie teraz winy na webba fakt faktem podyktowal przeciwko nam dwa lata temu karnego ale skoro wzieli go na final to znaczy ze musi dobrze sedziowac. wk*rwiacie mnie tymi zalosnymi komentarzami, ze to przez sedziego.
Pogodzcie sie k u r w a wygral lepszy =D
Viva Espania ! ;** <3
|
|
|
132 ~jso. @ 12.07.2010 15:00 napisał :
|
popieram popieram !
|
|
|
133 ~LaMuerte, tym razem do kobiet @ 12.07.2010 15:06 napisał :
|
Co wy w ogóle wiecie o piłce ? Kibicujecie tym pedałom z hiszpanii dlatego, że są niby ładni i przystojni. Grać nie potrafią w ogóle, tylko się przewracają i płaczą. Ktoś napisał, że Villa to świetny piłkarz, we wczorajszym meczu mógł strzelić ze 2 bramki, ale wszystko poszło w trybuny. Zresztą, nie mam już siły pisać tego samego po raz enty, debile zawsze będą debilami, a upartego się nigdy nie przekona, bo on i tak będzie twierdził, że hiszpania była lepsza, bo jej kibicował. Nikt nie spojrzy na to obiektywnie. A finał według mnie powinien sędziować Lubosch Michel, albo nawet Irmatov. I ja się nie czepiam webba bo nam podyktował karnego. Mam w dupie polską "piłkę". W Polsce nie ma piłki nożnej jako gry, to jest interes i nic więcej. Popełnił howard kilkanaście błędów o których wcześniej wspomniałem. Nara.
|
|
|
134 ~wpisz nick @ 12.07.2010 15:49 napisał :
|
Wygral lepszy. Hiszpanie byli cudowni. Nalezalo im sie.OOOOOOOOOOOOOlleeee:)
|
|
|
135 ~ehhhh @ 12.07.2010 15:52 napisał :
|
Te nasze dzisiejsze społeczeństwo... Co Wy macie do Hiszpanów ? To Holendrzy wciąż faulowali i nie dawali im grać... A sędzia był po stronie Holendrów... Chodź Hiszpanie też faulowali ,naliczyłem (mniej więcej) kilkanaście fauli Hiszpanów i dwadzieścia-trzydzieści fauli Holendrów... Mecz był bardzo brutalny... Gorszego pod tym względem finału raczej nie było... W sumie było czterdzieści-pięćdziesiąt fauli ,w tym jedna czerwona kartka i dwanaście żółtych... Zawodnikiem mieczu był zdecydowanie bramkarz Hiszpański Casillas... Hiszpanie zasłużenie wygrali ten mecz... Co do sędziego ,był beznadziejny...
Viva Espańa...
|
|
|
136 ~wpisz nick @ 12.07.2010 16:52 napisał :
|
FATALNY mecz. spac sie chcialo jak cholera. obie druzyny zagraly slabo.
|
|
|
137 ~brrrr16 @ 12.07.2010 16:53 napisał :
|
webb to pedal co nie umie sedziowac byle co to gwizda tak jak na dziwke -a z reszta on to naprawde jakis pedal jest po ***h widac to i ci co mu kibicuja co tez pedaly jezeli mysla ze hiszpania cos pokazala w finale -----nic kompletne Z E R O jak na mistrzow europy.holandia w 10 grala a hiszpania w 11+ pedal sedzia
|
|
|
138 ~popers @ 12.07.2010 16:58 napisał :
|
Obie ekipy zawiodły niestety pokazali jak nie powinno się grać, szkoda bo chciałem takiego finału a tu taki zawód :(.
Miały być piękne szachy a wyszła kopanina. Sędzia nie poradził sobie z tym co działo się na boisku, choć cały turniej sędziował bez większych zarzutów i tym większy zawód :/
Holendrzy zagrali brutalniej ewidentne wejścia w przeciwnika z zamiarem zrobienia krzywdy przykre a Hiszpanie nie pozostawali dłużni i zrobiła się kopanina.
Oby nigdy więcej takich meczów zwłaszcza o taką stawkę.
Viva Espańa!!! :D
|
|
|
139 ~karny @ 12.07.2010 18:12 napisał :
|
dlaczego łeb nie dał karnego za byle co
|
|
|
140 ~LaMuerte do 135 @ 12.07.2010 20:37 napisał :
|
A oglądałeś mecz Holandii z Portugalią z 2004 roku ? Jak tak, to nie powinieneś gadać, że nie było brutalniejszego meczu. Tam były 4 czerwone i 16 żółtych. Więc chyba nic więcej mówić nie muszę.
|
|
|
141 ~kobieta do LaMuerte @ 12.07.2010 21:10 napisał :
|
Ach, dzięki, że mi mówisz, dlaczego kibicuję Hiszpanom. Wreszcie się dowiedziałam. Co do tego meczu, to po pierwsze, Webb mógł sporo wcześniej wyrzucić z boiska Holendra, De Jonga za faul na Xabim Alonso. Robben, cudowne dziecko, też mogło spokojnie wylecieć za strzał po gwizdku. Van Bommela w ogóle nie skomentuję. Więc myślę, że tutaj Webb wyświadczył Holendrom przysługę. Co do Twojej opinii, że piłka jest brutalna i "nie dla dziewczynek", to rozumiem, że każdy faul, który nie kończy się złamaniem otwartym, jest wg Ciebie niewart zagwizdania w ogóle? No pewnie, po co w ogóle grę przerywać. Holendrzy zagrali bardzo twardo, a w atakach nie pokazali nic takiego, na co ich stać, nie licząc 2 sytuacji Robbena, które po prostu kolega zepsuł. Nie dziwię się, że był sfrustrowany, ale jak się nie strzela, to się nie wygrywa. Nie mówię, że Webb nie popełnił
błędów, ale twierdzić, że wygrał ten mecz Hiszpanom, to trochę przesada. Błędy sędziów były znacznie większe we wcześniejszych meczach niż tutaj. Hiszpanie mieli więcej sytuacji i więcej strzałów, i po prostu lepiej im się ta gra układała. Nie grali tak jak na Euro, ale wywalczyli to zwycięstwo i bardzo dobrze. A Webb gdyby chciał, mógłby spokojnie Hiszpanom gwizdnąć karnego w jednym momencie, bo był taki bałagan w polu karnym, że nikt by się nie skapnął.
Co do Villi, tak, faktycznie, z niego ***, nie piłkarz - o czym świadczy dobitnie fakt, że został 2. strzelcem MŚ. Ciekawe.
Aha, i żeby było jasne - od początku kibicowałam Hiszpanii, Holandii i Anglii. Cieszyłam się na ten finał, ale okazało się, że nerwy były zbyt duże. Szkoda, że nie było ładniejszego meczu, ale rozumiem to.
Tyle. Radzę nadmiar testosteronu wyładowywać na siłowni, a nie obrażać kobiety.
|
|
|
142 ~33333 @ 12.07.2010 21:50 napisał :
|
jedno jest jeszcze konieczne izapewne sie stanie - znajac poska solidnosc i dotrzymywanie umow, euro 2012 napewno nie bedzie rozgrywane w tym zafajdanym obludnym kraiku pelnym "malutkich ludzikow" oz wyrzywionymi twarzami z nienawisci do wszystkiego co postepowe i normalne i nie miesci sie w ich zakutych "katolskich" lbach
|
|
|
143 ~LaMuerte do kobiety wyżej @ 12.07.2010 21:51 napisał :
|
Oceń ten mecz obiektywnie. Równie dobrze mógł wylecieć Puyol, Iniesta i jeszcze bodajże Xavi się kwalifikował. Puyol nawet na samym początku za faul wyprostowaną nogą. Iniesta za niesportowe zachowanie względem Van Bommel'a. Xavi za notoryczne ciągnięcie Robbena za koszulkę, bądź rękę.
Odnośnie Villi, to jeżeli interesujesz się piłką, to powinnaś zauważyć, że miał tyle samo bramek co innych piłkarzy, a Mueller został królem strzelców, bo miał ponadto trzy asysty. I bardzo słusznie dostał ową nagrodę.
I wracając do Webba, pisałem to już wcześniej, że popełnił błędy. Również przeciwko hiszpanii, jednak przeciwko Holendrom popełnił jeden ważny, mianowicie kiedy Eliah wjeżdżał w pole karne, został sfaulowany przez ramosa i bodajże alonso, zrobili mu tzw. mur, stanęli obok siebie nie dopuszczając go do piłki, howard tego nie gwizdnął, a po tym poszła kontra z której padł gol dla hiszpanii, więc proszę was, nie gadajcie, że sędziowie nie pomogli hiszpanom. Nie wspomnę już o meczu z Paragwajem. Powiem wam tak, obejrzyjcie sobie jeszcze raz ten mecz na spokojnie zwróćcie uwagę na to czy popełnił błędy czy nie. To tyle ode mnie. Pozdro.
|
|
|
144 ~wpisz nick @ 12.07.2010 22:25 napisał :
|
Gitez majonez Hiszpania mistrzem świata iniesta bohaterem (117) minuta i gol!!!!!!!!!!!!!!!
1 mistrzostwo i finał.Hiszpania to teraz jest na ustach wszystkich jej mieszkańców Viva Spania
NARESZCIE 1 MIEJSCE MADRYT UCIESZONY AMSTERDAM W SMUTKU
|
|
|
145 ~wpisz nick @ 13.07.2010 00:35 napisał :
|
Prestancie wypisywac głupoty.. !! Tak cięzko Wam (kibicom Holendrów) przynac ze Hiszpania była lepsza.. ? o niebo LEPSZA !! Wytykacie błędy sędziemu a prawda jest taka że Oranje w pierwszej połowie mogli (a wręcz powinni) grac w 9tke !! A jeśli juz tak sprawiedliwie liczycie i (naliczyliscie?) trzy czerwone dla Hiszpanów to pomarańczowi powiini kończyc mecz ekipą halową :D czyt. w szóstke ;)
Tak jak Hiszpania wygrała ME tak i pokazała że jest lepsza na MŚ
Troche obiektywizmu :)
!! Viva ESPANA !!
|
|
|
146 ~viva espania @ 13.07.2010 11:28 napisał :
|
uważam, że obie drużyny grały na zbliżonym poziome, co widać po wyniku. lecz gdyby hiszpanie nie byli lepsi, to po prostu nie strzeliliby tej bramki. nawet jeżeli była to 3 minuta przed końcem dogrywki.
|
|
|
147 ~Hiszpania! @ 13.07.2010 14:20 napisał :
|
ESPAÑA ESPAÑA! !! La Furia Roja <3
|
|
|
148 ~wpisz nicka @ 13.07.2010 16:55 napisał :
|
przehodzeł zmiennoźć nastrojuw
|
|
|
149 ~wpisz nicka @ 13.07.2010 16:58 napisał :
|
przehodzeł zmiennoźć nastrojuw
|
|
|
150 ~Kocik @ 13.07.2010 17:03 napisał :
|
Kolejny nudny finał!!!Takie mecze to śmierć futbolu.
|
|
|
151 ~maniek @ 13.07.2010 20:15 napisał :
|
sędziowie pomagali hiszpani? bramka byla prawidlowa... a moze chodzi o te katki dla holandi?! co za idioci takie rzeczy pisza. w Hiszpani podoba mi sie własnie to ze przez cale mistrzostwa prucz finalu dostali 1 czy 2 kartki?! w kazdym razie nie fałlowali przeciwnikow... a co do nudnego meczu... moze i byl nudny. ale na pewno nie mozna za to winic Hiszopani... to ona powodowała ze mecze w grupie z nimi byly ciekawe bo ich rywale stawiali autobus i liczyli na fuksa z kontry...
|
|
|
152 ~maniek @ 13.07.2010 20:23 napisał :
|
niektorzy mowia ze puchar sie im nie nalezy w grupie nic nie pokazali.... moze i nie wygrywali jak niemcy z argentyna 4:0 (ktorych i tak własnorecznie wyeliminowali) ale jak mieli wygrywac wysoko skoro patrz wypowiedz wyzej. naprawde przykro mi ze tacy idioci chodza po ziemi i zatrówaja atmosfere.
...ale niestety faktem jest ze po finale spodziewałem sie troche wiecej.
podumowujac... Viva Espańa!!! :)
...
i zamknac juz pyski na 2012 bedzie juz dzialalo wspomaganie powturkami i znow wygra Hiszpania... ale debile tacy jak niektorzy z was dalej beda mieli jakies problemy... pzdr
|
|
|
153 ~dd @ 13.07.2010 20:42 napisał :
|
mecz troche nudny jak na finał...
ale najwazniejsze ze Hiszpania wygrała!:)
|
|
|
154 ~maniek @ 13.07.2010 20:46 napisał :
|
niektorzy mowia ze puchar sie im nie nalezy w grupie nic nie pokazali.... moze i nie wygrywali jak niemcy z argentyna 4:0 (ktorych i tak własnorecznie wyeliminowali) ale jak mieli wygrywac wysoko skoro patrz wypowiedz wyzej. naprawde przykro mi ze tacy idioci chodza po ziemi i zatrówaja atmosfere.
...ale niestety faktem jest ze po finale spodziewałem sie troche wiecej.
podumowujac... Viva Espańa!!! :)
...
i zamknac juz pyski na 2012 bedzie juz dzialalo wspomaganie powturkami i znow wygra Hiszpania... ale debile tacy jak niektorzy z was dalej beda mieli jakies problemy... pzdr
|
|
|
155 ~wik699 @ 14.07.2010 10:24 napisał :
|
Mecz słaby, ale Hiszpanie byli lepsi- jak to się mówi "o jedną bramkę". Holendrzy nie zagrali dobrze, bardzo się faulowali, i nie pyskować na sędziego, bo tu miał rację. Uwielbiam patrzeć na frustrację co poniektórych :P że Holandia nie wygrała.
MŚ 2010 były nawet w miarę, ale to ie było to, co w 1998 czy 2002. Było sporo meczy fajnych, ale dość mało bramek (średnia 2,3 na mecz to niedużo). Za dużo fauli.
Pozdro :)
|
|
|
156 ~KaluuS @ 14.07.2010 13:44 napisał :
|
HISZAPNAI GÓRĄ! Nie wiem jak mozna lubic Holandie :D hiszania najjj~! Torres, villa ... mmm. :D MAm o nkich stonke, o reprezentacji hiszpoani !!!!!! ♥♥♥♥♥& #9829; ♥♥♥♥♥ ;♥♥ ;♥
|
|
|
157 ~HISZPANIA @ 20.07.2010 00:03 napisał :
|
JESTESCIE pedalami co chcecie od hiszpani BARDZO DOBRZE ZE WYGRALA YEAAAAAAAA !!!!!!!!!!
|
|
|
158 ~Lester @ 23.07.2010 17:01 napisał :
|
Coś wam sie nie podoba w Reprezentacji Hiszpanii .Dobrze że wygrali , a nie jakieś debile jak Robi van piersi . Jesteście Bomba Hiszpania!!!
|
|
|
159 ~izka @ 24.07.2010 19:32 napisał :
|
Pokazali że grając piękny footbll bez fauli można być zwycięscą!!!!!Barca rządzi
|
|
|
160 ~Lotto @ 19.08.2010 19:23 napisał :
|
nie umiecie się pogodzić z przegraną Holandii myślicie że sędzia widzi wszystkie faule itd
to jest piłka nożna jedni przegrywają drudzy wygrywają
|
|
|
161 ~do debilaz komentarza 18 i ***a @ 26.08.2010 22:03 napisał :
|
nieznasz sie i tyle hahahaha ojojoj holandia jest dobra ale hiszpania najlepsza na świecie
|
|
|
162 ~dla komentarza 18 @ 26.08.2010 22:10 napisał :
|
***ony głąb i frajerski frajer i gnojek
|
|
|
163 ~wpisz nick @ 27.08.2010 23:18 napisał :
|
holandja na wlasne zyczenie przegrala po co faulowali
po prostu nie umieli ich zatrzymac dlatego faulowali a faul na alonso to juz szczyty tam powinna byc czerwona kartka
|
|
|
164 ~wpisz nick @ 06.11.2010 17:47 napisał :
|
chćałem żeby hiszpania wygrała
|
|
|
165 ~dla wkużenia pisze max @ 06.11.2010 17:52 napisał :
|
chciałem żeby Holandia wygrała a dlaczego przegrała to nie wiem.
|
|
|
166 ~dlaczego przegrała dlaczego? @ 06.11.2010 17:57 napisał :
|
Wy Holendrzy dlaczego przegraliście no dlaczego myślałem że Robin van persie strzeli gola!!!!!!
|
|
|
167 ~dlaczego przegrała dlaczego? @ 06.11.2010 17:59 napisał :
|
Wy Holendrzy dlaczego przegraliście no dlaczego myślałem że Robin van persie strzeli gola!!!!!!
|
|
|
168 ~Diablo 3 @ 14.09.2011 23:03 napisał :
|
I really like it when individuals arrive jointly and share opinions, excellent web site, maintain it up.
|
|
|
169 ~wpisz nick @ 12.01.2012 20:41 napisał :
|
Your article prefetcly shows what I needed to know, thanks!
|
|